
Hoe komt jouw vereniging de coronacrisis door?
Vul de enquête in!
We zijn ons ervan bewust dat onze verenigingen het tijdens de coronacrisis bijzonder zwaar te verduren krijgen. Om alle moeilijkheden en toekomstuitdagingen duidelijk in kaart te krijgen, vragen we aan elke vereniging om zo snel mogelijk onze enquête in te vullen. Op die manier kunnen we als gemeentebestuur gericht inspelen op de noden en maken we er samen een succesvolle herstart van.
Ook steun na de crisis
Het gemeentebestuur lanceerde ook tijdens de coronacrisis verschillende initiatieven om onze verenigingen doorheen deze crisis te loodsen:
· Juli 2020: noodsubsidies corona voor verenigingen
· September 2020: renteloze coronalening
· Oktober 2020: coronasubsidie voor verenigingen
· November 2020: gratis hygiënepakketten
· Gemeenschapshuizen ondersteunen
· Vormingsaanbod met gratis online infosessies
Niet alleen tijdens de coronacrisis, maar ook bij de heropstart na de crisis blijven we ondersteuning bieden.
Uitgebreide campagne
De resultaten van de enquête dienen als basis voor een uitgebreide campagne ter ondersteuning van het verenigingsleven in onze gemeente. Op het einde van de zomer 2021 lanceren we verschillende initiatieven zodat onze verenigingen hun werking succesvol kunnen hervatten.
Meer info: communicatiedienst, 014 33 09 67, communicatie@gemeentemol.be
Neem hieronder deel aan de enquête:
