Ga naar de hoofdinhoud

Voorstel gemeentebestuur: Vekeblok 1

Van "Waar komt in jouw gehucht de eerste publieke laadpaal?"

Ga naar het project

Vooraleer we de locatie voor elk gehucht definitief vastleggen en de paal laten installeren, horen we graag jouw mening. Ben je akkoord met de voorgestelde locatie? Weet je een beter plekje?

Reacties(3)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van User 428490
Geplaatst door:User 428490
3 jaar geleden
kunnen hier geen laadpalen van bv 175kwh komen, als ze dichtbij een cabine staan? En is inderdaad de enige echte parking in Ginderbuiten.
    Goede locatie, kan later ook nog uitgebreid worden met meerdere laadpalen. Stroomvoorziening kan via de nieuwe Fluvius cabine.
      Profiel van jan Van Bogaert
      Geplaatst door:jan Van Bogaert
      3 jaar geleden
      Ik ben akkoord met de locatie. Het is trouwens de enigste parking in het centrum van Ginderbuiten
      • 1 like

      Delen

      Huidige status

      voorgesteld

      Locatie

      Unable to display map. WebGL2 support is required.
      Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
      https://esriurl.com/webgl-faq
      Powered by Esri