Ga naar de hoofdinhoud

Hondenlosloopgebied

Van "Dromen over Put van Rauw"

Ga naar het project

Een groot losloopgebied met zwemgelegenheid voor honden zou een serieuze meerwaarde zijn voor de Mollenaars!

Reacties(6)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Johan Peeters
Geplaatst door:Johan Peeters
2 jaar geleden
er is reeds een honden-losloopzone in het bos naast Sunparcsaan de Postelse Steenweg , net tegenover de ingang van het ecocenter, met uitgebreide beschikbare parking.
  • 1 like
Profiel van Tahnee Db
Geplaatst door:Tahnee Db
2 jaar geleden
@Johan Peeters helaas te weinig uitdaging voor de hond. Is echt klein
  • 1 like
@Johan Peeters Dat is een stukje grond van Max 100m2. Echt veel te klein. Net goed om een plasje te doen....
    Profiel van Johan Peeters
    Geplaatst door:Johan Peeters
    2 jaar geleden
    @Tahnee Db Voorstel om het te-kleine gebied groter te maken en er een water in te voorzien
      Top!
        Profiel van Tahnee Db
        Geplaatst door:Tahnee Db
        2 jaar geleden
        Mee eens! Dit is echt een groot gemis in Mol en ook iets waar ik lang over droom. Zie het voorbeeld van de hondenlosloopzone Looserplas in Budel-Dorplein (NL). Daar hebben ze een gedeelte van de plas voorzien voor de honden waar ze lekker kunnen ravotten en zwemmen. Dat zou hier zeker passen.
        • 1 like

        Delen

        Geplaatst door

        Huidige status

        voorgesteld