Ga naar de hoofdinhoud

Waar in Heidehuizen?

Van "Publieke fietspompen in elk gehucht"

Ga naar het project

Waar in het gehucht Heidehuizen zou een publieke fietspomp en reparatiezuil passen?

Reacties(8)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Zoals hier al is gezegt,aan het schooltje.er passeren hier veel fietsers in de zomer maar ook in de maanden als er school is,de jongeren die van de school aan de carrefour richting bel of Meerhout fietsen kunnen die pomp ook goed gebruiken
    Profiel van Koen Sneyers
    Geplaatst door:Koen Sneyers
    5 jaar geleden
    Hier op de heidehuizen passeren heel veel fietsers en veel wandelaars die mogelijk vandalisme kunnen afschrikken
      Profiel van Eveline Vos
      Geplaatst door:Eveline Vos
      5 jaar geleden
      Schooltje is het meest centrale punt.
        Profiel van Liesbet Vanhoof
        Geplaatst door:Liesbet Vanhoof
        5 jaar geleden
        Schooltje vd Hei aub, net centraal genoeg coor het gehucht en toch op een centrale plek. Aub geen Molderdijk zoals hier ook wordt voorgesteld. De Heidehuizen zijn méér dan een doorgangssluis! Mensen die van Balen naar Mol rijden moeten zich ofwel voorzien ofwel Balen aanspreken voor eenzelfde initiatief. De Hei is geen draaischijf maar een echt gehucht met in de toekomst hopelijk heel wat meer mogelijkheden dan er nu zijn. En dus ook recht op een heel eigen pompje dat in het kloppende hart vh gehucht ligt, zijnde het schooltje.
        • 3 likes
        Profiel van An Wilms
        Geplaatst door:An Wilms
        5 jaar geleden
        Aan het schooltje van de Hei lijkt mij een ideale plaats.
        • 1 like
        Eventueel op de Molderdijk zelf, als je als fietser in Balen woont en je werkt in Mol centrum is dat wel handig. Als je dan platte band hebt en je moet nog helemaal naar het schooltje wandelen dan is dat wel een eindje.
          Profiel van Steven Beerten
          Geplaatst door:Steven Beerten
          5 jaar geleden
          Ik zou er eentje zetten aan schooltje van de hei . Er passeren bij mooi weer en elk weekend enorm veel fietsers ( Greesstraat)richting Hulsen en omgekeerd van Hulsen naar mol . Ideaal plaats om daar eentje te plaatsen . Ik schat op een mooie weekend zomerdag dat er dan tussen de 200 en 300 fietsen passeren kunnen er ook meer zijn maar zeker niet minder.
          • 3 likes
          Profiel van Steven Majewski
          Geplaatst door:Steven Majewski
          5 jaar geleden
          De foto hier toont het al voor mij; aan de kleuter- en lagere school.
          • 1 like
          Totaal aantal likes: 9, totaal aantal dislikes: 2
          . Je kunt niet langer reageren op ideeën in Publieke fietspompen in elk gehucht. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Publieke fietspompen in elk gehucht

          Delen

          Huidige status

          voorgesteld