een 'plons' stukje zoals in Prinsenpark (slingerboom, stapstenen,…) met een beekje
Van "Hoe richten we de Wandelweg langs de Nete in?"
Ga naar het project
een 'plons' stukje zoals in Prinsenpark (slingerboom, stapstenen,…) met een beekje
Reacties
om te kunnen reageren.
Totaal aantal likes: 1, totaal aantal dislikes: 0
. Log in om te reageren.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
