Ga naar de hoofdinhoud

Afvalreductie

Van "Pin je vrije ideeën op de kaart voor park De Kiosk"

Ga naar het project

Jammer genoeg ligt er vandaag de dag vaak veel afval in het park. (flesjes, zakken chips, blikjes,...) Kan er eventueel aan de drie ingangen een vuilbak geplaatst worden in de hoop dat het afval wel degelijk in een vuilbak gedeponeerd wordt?

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Marianne Caers
Geplaatst door:Marianne Caers
5 jaar geleden
Meer vuilbakken zijn inderdaad wenselijk. Laatst een avond gaan zwerfvuil rapen met de zoon aan 1 padje, je wil niet weten hoeveel we geraapt hebben.

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    voorgesteld

    Tags

    Gezondheid en welzijn