aankoop verrijdbare kiosk
Van "Naar een nieuwe uitleendienst"
Ga naar het project
Vanuit de Cultuurraad wordt gevraagd om een verrijdbare kiosk aan te schaffen om te gebruiken voor buitenactiviteiten van de Molse verenigingen. De kiosk was er vroeger ook en werd samen gedeeld met andere gemeenten in de buurt. Het zou zeker een meerwaarde zijn voor de verenigingen wat betreft uitstraling en beschutting bij slecht weer.
Misschien kan dit mede gefinancierd worden met de subsidiepot van de Vlaamse overheid als coronaondersteuning
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van walter slaedts
Geplaatst door:walter slaedts
6 jaar geleden
Vanuit vzw Molse Metten en Ontspanningscomité werd dit idee reeds een 3tal jaren geleden voorgelegd aan het schepencollege, waarin beide verenigingen zelfs financieel wilden in participeren, maar dit idee werd nooit ernstig genomen door het toenmalige bestuur. Voor een gemeente als Mol met zeer vele buitenactiviteiten is dit alleszins geen overbodige luxe. Ik vind het niet kunnen dat we moeten te rade gaan bij buurgemeenten als Balen of Dessel. Het is praktisch onmogelijk een beroep te doen op hun podia, gezien zij die zelf nodig hebben.
Zeer goed voorstel vanuit de cultuurraad. Zeer veel verenigingen zullen dit toejuichen.
Profiel van Jan Baudeweyns
Geplaatst door:Jan Baudeweyns
6 jaar geleden
Ik ben dit idee zeer genegen. Nu zouden we met de fanfare graag regelmatig buiten willen optreden in bepaalde wijken of bij bepaalde evenementen, maar door het Belgische weer is die nooit te organiseren zonder enige beschutting te voorzien. Zelf een kiosk aankopen of huren is onbetaalbaar voor een kleine vereniging als de onze.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
